torsdag 24 mars 2011

Torsdag 24 mars

Mina varmaste tankar går just nu till en väldigt speciell och fin vän och hennes familj. De har inatt förlorat en nära anhörig. Det finns inga ord i världen som kan trösta dem just nu men jag hoppas att de vet att de finns i våra hjärtan och tankar och att vi finns här för dem.

Idag är alla tillbaka på jobb och dagis. Nu håller vi tummarna för att vi alla ska få vara friska en lång, lång tid framöver.

Igår kväll hade jag ett långt telefonsamtal med en vän. En tjej som jag faktiskt har lärt känna via internet. Vi har träffats irl ett par gånger och hon är en underbar vän. Vi är så lika varandra i så mycket. Vi hade ett som vanligt väldigt givande samtal och hon satte igång en massa tankar hos mig. Det är inget jag vill berätta om här just nu utan jag behöver bearbeta dem lite först. Men det handlar om mig och om hur jag behandlar mig själv.

Önskar dig en superfin dag! Ta vara på dina nära och kära!

Kram och KÄRLEK!

9 kommentarer:

Therese sa...

Morron underbara du! Så ledsamt att din vän förlorat någon nära, får en att inse att man ska leva här och nu och uppskatta varje menut med sina nära och kära <3 Och visst är det toppen att internet finns, är så glad i er mina vänner som jag hittat här!!!! Njut nu av dagen och av att alla är på benen igen! Skickar dig ett mail senare, för nu är "den" klar ;-D KRAM!

carola sa...

åh så härligt med sån vän.
själv har jag så svårt att knyta an till folk, jag tröttnar ju lätt:)
Att ha goda bekantskaper via bloggar och sånt går bra, då är det mer på mina villkor och jag slipper dåligt samvete.

Va konstigt det lät:)

Styrkekramar till dig och de som förlorat någon kär....
Tack goaste för fin kommentar

Jannike sa...

Hoppas ni får vara friska nu Masse klemmer fra Kerstin o Mamma

Fröken M sa...

Sånna vänner ska man hålla hårt i ! Just nu är jag sååå trött på att vara "duktig", men jag inser ju att det är under en begränsad tid och att den tiden går fort så det är bara att bita ihop !! I morgon ryker resten av möblerna härirfån !
KRAMAR

Therese sa...

Ska packetera å väga så snart mina busungar tillåter, men det verkar inte vilja sig just nu *suck* De klättrar på väggarna typ :-/ Du får dessutom gärna maila mig din adress igen, för ordentligt som ajg är har jag sparat den sedan sist (ja, jag HAR det, men jag minns inte vart *fniss*) Typiskt mig! KRAAAAM <3

Caroline sa...

Sånt får en att fundera på vad som verkligen betyder någonting. Då gör liksom inte ett par spyor i soffan som kräver kemtvätt och en därmed inställd träff med en vän så himla mycket längre.

Ha en fin dag!! Kram på dig

Linda sa...

Underbart att du funnit en så fin vän genom internet. Jag har ju också funnit min vän mammarussin därigenom och hon har dessutom kommit att bli min bästa vän.
Kramar

i min lilla lilla värld sa...

Tråkigt att höra. Beklagar sorgen för din vän

Therese sa...

Åh så fin header <3 Gomorron förresten! *ler* Hoppas solen skiner och att ni får en underbar dag!!! Vi ska äta våfflor med grädde och jordgubbar dagen till ära, och kanske busa med grannarna. Lämnar en varm å innerlig kram <3