tisdag 29 mars 2011

Tisdag 29 mars

Nu börjar man ana lite lite vårkänslor igen. Igår körde jag inom Blomsterlandet på vägen hem och köpte några blommor som barnen och jag planterade när vi kom hem. Ska åka inom och köpa några till idag tänkte jag.


Penséer det är väl vår om något?

När jag var på Ikea köpte jag en ny ram till min tavla som jag hade i hallen innan den nya tavlan kom upp där.

Den fick en ny plats i vardagsrummet.

Tidigare så hade jag en bricka på köksön men nu har jag tröttnat på att ha den där så nu fick den en ny plats.

Den hamnade på bordet i gillestugan.

Igår var det så fint väder så när barnen och jag hade planterat blommorna och skulle gå in och laga kvällsmat bestämde vi oss för att äta på altanen. Så det blev premiär igår för det. Ska försöka göra iordning lite där i helgen, det behövs torkas av lite där ute efter den långa vintern.

Önskar dig en superfin tisdag!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Mette sa...

Finaste Tina,

Ni har det så fint hemma!
Härligt med vår. Jag längtar jag också. Våren kommer nog snart upp även till Stockholm, hoppas jag!

Puss och kärlek

Kerstin sa...

Godmorgen. Her våknet vi til nysnø i dag :( Håper det snart kan bli vår her også. Solen skinner ihvertfall og det hjelper godt på.
Ha en fin dag, vennen min.
Klem

Jannike sa...

Vad fint du har gjort! Visst är det härligt med vår, nu blir det bara bättre, hopas ni får vara friska nu! Pussar o Kramar o massa Kärlek till er alla

Fröken M sa...

Ja, vad säger man, den där rutan är störig till 1000 men förhoppningsvis ska jag få bort den på nåt vänster :) Ha en riktigt härlig dag ! kramar

Linda sa...

Så vårigt och fint, här lär det dröja innan vi kan plantera ut blommor, i morse var det minus 10 grader då vi vaknade.

vi hade ju 20 minuter till Kållered tidigare, så de e väl därför jag saknar IKEA så mycket:)
Ha en fortsatt bra dag, Kramar

Marie sa...

Den brickan gillar jag!!
Mysig blogg! kram