söndag 20 mars 2011

Tidig lördag

Klockan nio igår gick Glenn och jag och la oss. Vi var båda jättetrötta. Barnen har som tur är sovit i sina sängar hela natten och utan att vakna. Jag har hört att de har hostat till någon gång bara. Jag själv har sovit väldigt oroligt och jag har hostat en hel del. Hade 38 graders feber nu i morse och jag kan inte riktigt släppa tanken på att jag kanske också har halsfluss. Jag tycker ju i och för sig inte att jag har så ont i halsen, känner mest att det river i halsen men det är ju för att jag hostar så. Å andra sidan så har jag väldigt hög smärttröskel. Jag avvaktar tills imorgon så får jag se då hur jag mår. Har jag fortfarande feber då så får jag väl ringa till vårdcentralen. Jag måste jobba den här veckan eftersom lönerna ska göras.

Jag hoppas verkligen att Glenn känner sig piggare idag, han ligger fortfarande och sover så jag vet inte än hur han mår. Det räcker att en utav oss vuxna är sjuk tycker jag.

Det kommer bli en evig kamp med Elliot för att få i honom hans medicin. Den luktar verkligen inte gott så jag förstår honom men han måste ju! Har du något bra tips för att få i ett barn flytande medicin?

Önskar dig en fin söndag!

Kram och KÄRLEK!

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag ville bara kika in och önska dig en härlig dag ( trots att jag egentligen INTE har tid att sitta vid datorn ) ;)
KRAMAR

Maria sa...

Har du provat att blanda ut medicinen i saft eller nåt?

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Önskar dig en fin söndag också, eller man kanske bör säga kväll nu? Hehe.
Kram på er