fredag 18 mars 2011

Snö

Vi har fått ca 10 cm snö här igår och inatt. Känns som ett riktigt bakslag eftersom vi har haft barmark här ett bra tag.


Både jag och barnen är eländiga även idag. Elliot vaknade med 38,7 och Tuva har hostat sig igenom natten. Jag går på tabletter för att orka vara uppe, tror jag också har feber. Har ringt till vårdcentralen och de ska ringa upp strax efter nio. Jag vill att de lyssnar på Tuvas lungor idag. Nu har hon hostat i en vecka och nu märker jag på henne att det börjar bli rejält jobbigt. Dock vaknade hon utan feber i morse men den kan ju komma tillbaka efter en stund uppe.

Det får bli ännu en lugn dag här hemma idag med massor av tv. Jag hoppas att vi får komma till vårdcentralen och när vi har varit där åker vi till affären och köper med oss en massa gott hem. Idag ska det mysas!

Hoppas Du mår bra och att du får en jättefin fredag!

Kram och KÄRLEK!

5 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Snön i kombinationen med sjukdomarna känns deprimerande just nu:( Inatt hade jag en hostattack from hell. M hostar från och till konstant dygnet runt och W som idag har sin tredje dag med välmående efter all klåda och feber och halsont av koppor börjar nu nysa rejält så nu flyttar nog den där jäkla sega förkylningen snart in i henne:( Hoppas ni får en tid. Självklart ska de lyssna på barnen när det gått lång tid. Själv väntar jag till nästa vecka med M men hostar han så här då så åker vi också iväg. Ha en bra dag tillsammans trots sjuka!! Kram

Jannike sa...

Älskar er!

Linda sa...

Ja bakslag är aldrig roliga, det kommer ju ett varje år men man lär sig liksom inte utan hoppas varje år att våren ska komma över en dag och stanna.
Hoppas ni får en tid för Tuva så dom får lyssna på henne.
Kramar

i min lilla lilla värld sa...

Vi fick också snö, men som tur är är den på väg att försvinna =)

brittabloggar sa...

Jag vill ha vår nu!!