onsdag 23 mars 2011

Onsdag

Och solen skiner ute. Det ser ut att bli en FIN dag idag.

Tuvas dagis skulle ha städning på dagisgården idag och istället för att gå in och äta lunch så skulle de grilla korv. Låter supermysigt tycker jag.

Elliot och pappa är hemma idag också. Idag vaknade Elliot feberfri så nu hoppas vi att det håller i sig.

Jag måste fortsätta att försöka tränga mig igenom mina jobbhögar. Ville bara skriva några rader för att visa att vi lever.

Önskar dig en superfin onsdag!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

carola sa...

har ni fortfarande baciller hos er?
Hoppas verkligen ni alla kryar på er nu när våren börjar kika fram.

trevlig dag

Fröken M sa...

haha... ja, jag tröttnade på att vänta på soffskrället så jag hävde köpet och tjatade till mig en soffa med direktleverans på Mio istället ;) Den står så fint i vårt vardagsrum !! Jag lovar att det kommer massvis med bilder framöver ! Han en härlig dag ! kram

Therese sa...

Så mysigt det låter med korvgrillning till lunch, det uppskattas nog av barnen1 Här är det nö och busväder i dag, inte alls så vårligt som det var i går :-/ Trist! Stora kramar till dig min vän <3

Helen.HUSnrNIO sa...

Det låter hoppfullt att febern lyser med sin frånvaro idag=) Hoppas det vänder nu hos er! Kram

Therese sa...

Hi hi tror du inte Bogge vaknade jsut då jag lade upp fötterna *fniss* Men då fick vi ju mysa istället... KRAM <3

Mamma Russin sa...

hej vännen..
så skönt att ni börjar må bättre, skönt för dig att kommit iväg till jobbet med igen.. få andas lite på egna ben , det behöver man ..

kramkram

Mamma Russin sa...

penséer är väl rätt tåliga va? tror det, men hur tålig de är vet jag inte.. men de är ju inte så dyr så det kan ju vara värt att test..:)

kramisar

Linda sa...

Låter supermysigt, är så roligt när dom gör lite extra för barnen, det behövs så "lite" för att som ska uppskatta det.
Hoppas Elliot är redo för dagis i morgon.
Kramar