onsdag 2 mars 2011

Onsdag

Har egentligen inte så mycket att skriva. Jag är trött. Trött på att det rinner var ur örat, trött på snor, hosta och min onda hals. Men det kan ju bara bli bättre eller hur?

Igår hade Tuva lekt på dagis och trillat emellan två fotöljer. Hon hade varit jätteledsen och sagt att hon hade ont i en fot. När jag hämtade henne så haltade hon lite. Men det syns inget på foten och ibland springer eller går hon som vanligt. Vi får hålla koll på det helt enkelt.

Önskar dig en fin onsdag!

Kram och KÄRLEK!

4 kommentarer:

Linda sa...

Klart jag kan fortsätta hos dig, när passar det?:)
Hoppas du snart känner dig bättre och att det inte är något allvarligt med hennes fot.
Kramar

Mamma Russin sa...

hej gumman...

men är ni sjuk än?

här har vi hunnit blitt friska idag, underbart skönt vill jag lova..:) till och med solen skiner idag,hihi..

skickar stora krya på kramar till dig <3

Lisa sa...

Tack så mycket! Och krya på dig!!!

Linda sa...

Kommer gärna ner på en fika då vi har vägarna förbi:)
Ja vi kanske har lite lika smak, jag tycker ju dina skåp i vardagsrummet är himla praktiska och fina, hade tänkt köpa lika dana att sätta under trappan men blev för snål då 3 skåp med dom luckorna vi har i köket skulle gå på närmare 4000, vår hall och kök är som ett så att ta några andra går ju inte heller:(
Kramar