söndag 27 mars 2011

Många inköp

Under gårdagen blev det en hel del inköp.


Mamman fick två par skor för 99:-/paret på Ica Maxi


Jag är inte mycket för påskpynt men den här har jag gått och kikat på ett tag och nu fick den följa med hem. Den är precis lagom för min smak.


Några doftvax ifrån Yankee Candle. Tog några för mig nya dofter den här gången.


Elliot fick äntligen sin legolastbil som han har suttit och tittat på i en katalog varje gång han har tagit sin medicin. Han har fortfarande några dagar kvar men han har lovat att fortsätta ta den duktigt även de sista dagarna.


Som tur är har barnen ingen koll på vad saker och ting kostar än. Tuva fick självklart också välja något och hon valde den här hunden som var rejält mycket billigare än Elliots lastbil.


Nytt tyg till bänken i hallen blev det också och jag blev supernöjd.

Till slut så blev det ett spontaninköp. Glenn blev helt såld i denna. Hon som har affären var så snäll och berättade att de skulle ha rea på den om två veckor så vi fick den för reapriset som var 200:- billigare.



Nu ska jag bara få till det så som jag vill ha det på skänken också. Men det är ett kärt besvär, några dagars funderingar och flyttningar av saker så har jag nog fått till det.

Idag ska jag till Ikea så idag blir det nog lite mer inköpt till huset. Dags att gå och göra iordning lite frukost. Vi har ju förlorat en timme inatt och när barnen vaknade halvsju så var den ju redan halvåtta.

Ha en fin söndag!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Therese sa...

morron fina goa du!!!! Tack för din varma kommentear <3 Gjorde mig så glad!!! Vilken härlig shopping ni gjort, gillar både tyget på bänken å lampan!!! Skoran hade jag itne heller tackat nej till, å tuppen ahr jag nästan en likadan *ler stort* Vi har nog rätt lik smak!!! Här shoppades det också lite, bla promenadskor å kläder till barnen. I dag ska vi på kalas hos grannen som fyller 3 år på onsdag. KRAM KRAM å ha det så skoj på ikea!

Mamma Russin sa...

god morgon ...

så mycket fin shopping.. jag älskar de rosa skorna, sa just till min gubbe att jag vill ha nya converse i alla färger, hahaha.. tycker de nya vår färgerna som kommit är så fina..

kramkram från ett soligt Örebro..

Therese sa...

Hi hi på den punkten är vi likisar också, jag är jämt klar å får vänta på mina vänner... Hatar att vara ute i sista minuten och låta andra vänta på mig... <3 KRAM

Jannike sa...

Såååååå snyggt! Saknar er Kramar

Alexandra sa...

Hallojsan!

Så mycket fint ni shoppat =) Var har du köpt tyget till bänken? Super fint! Har varit på jakt efter liknande tyg till våran bänk.

Kramar

carola sa...

åh så fina saker ni shoppat.
Gillar verkligen "ljus" saken du köpt.
Kanonsnygg.

Vill också fixa hemma men min lust försvann ju med min mani:)

Kram

Linda sa...

vilken rolig shopping, massor av fint!
O ja ibland är det tur dom inte har koll på värdet av pengar även om det kan ställa till det ibland också:)
Kramar

Caroline sa...

Vilken massa grejer ni shoppat! Tyget på dynan såg riktigt fint ut!

Hönan påminner om en min mamma har. Jag brukar inte påskpynta mycket jag heller men i år när jag är mammaledig och är hemma mycket så tröttnar jag lite på att se samma saker runt mig hela tiden. Så i år kommer jag nog gå all in på påskpyntet för att få se nåt annat, haha! Ska dra ut på det så mycket jag kan men det blir ju inga knypplade dukar och porslinsharar utan en lite stramare variant, nåt annat är ju inte riktigt jag.:) När jag jobbar har jag ju inte samma tid till att pyssla hemma tyvärr.

Kraaaam