fredag 4 mars 2011

Lurigt

Idag är det dimma, nollgradigt och lite duggregn. Väldigt lurigt på vägarna med andra ord. Jag höll på att glida rakt ner i ett dike när jag skulle svänga av sista vägen här innan jobbet. Usch vad läskigt det är! Som tur är lyckades jag styra upp bilen igen men nu sitter jag här på jobbet och är alldeles skakis. Kände på parkeringen att det var som en ishinna över hela vägen.

Skönt att det är fredag. Vi har en fullspäckad helg framför oss. Middag både ikväll och imorgon med goda vänner, boll och lek, fika med vänner, fira farbror Dennis som fyller 40 år imorgon och så behöver huset städas som vanligt!

Lika bra att dyka ner i jobbhögarna så att man kan gå hem med gott samvete i eftermiddag.

Önskar dig en underbar fredag!

Kram och KÄRLEK!

3 kommentarer:

Therese sa...

Låter som en toppen helg! Här ska mannen ta ner timmer till vår nya husfasad så jag blir gräsänka i helgen... Luran ska nog få åka til lfarmor på lördagen, känner att jag behöver en lugn dag då jag får vila lite, har haft vakna barn i natt och en ond hals (igen!). Men ska inte klaga, kunde alltid ha varit värre... KRAM fina du <3

Therese sa...

Så kul förresten att någon du känner ska vara med i halv åtta, du får skvallra vem av dem det är till veckan! KRAM igen <3

Linda sa...

Otäckt då vägarna är hala och man inte riktigt känner att man har koll. Misstänker det inte kommer va roligt för mig att åka hem i natt för just nu regnar det här med och till natten har det ju en tendens att frysa på.
Låter som ni har mycket skoj framför er, själv har jag jobbarhelg..
Kramar