lördag 19 mars 2011

Lördag

Idag är vi bjudna på kalas för att fira vårt gudbarn Moa som fyllde 7 år i veckan. Tyvärr så får vi nog stanna hemma. Elliots feber gick upp igen igår eftermiddag och Tuva har trots Betapreden hostat i stort sett hela natten. Mamman mår som en urvriden, sur och gammal disktrasa. Ska avvakta lite här och se hur det blir med Tuvas hosta, ger den inte med sig nu på förmiddagen så får vi åka in till jourcentralen med henne. Då får de inhalera henne med adrenalin.

Jag är ledsen vänner, det är verkligen ingen rolig läsning i bloggen nu för tiden. Önskar att jag hade mer inspirerande inlägg att komma med men tyvärr.

Jag hoppas att ni alla är friska och att ni får en toppenfin lördag!

Kram och KÄRLEK!

5 kommentarer:

Emelie - mamman som älskar vitt sa...

Ja, grönsaker och dip går alltid hem :) hihi.
Ha en underbar lördag ni också, trots allt! Såg ni var sjuka och skulle på kalas egentligen, trist :(
Krya på er
Kram

Mamma Russin sa...

hej söta..
usch så drygt detta är för er nu.. :( tycker faktiskt jätte synd om dig gumman.. hoppas hoppas att ni snart blir frisk..

tråkigt med kalas som missas med.. :(

TACK åter igen för dina gulliga kommentarer hos mig, jag blir så glad över dom..

kramkram och hoppas ni får en mysig helg trots sjukdom.. <3

Helen.HUSnrNIO sa...

Trist att behöva tacka nej till trevlig bjudning:( Jag är nog faktiskt ngt litet snäpp bättre idag än igår inbilla jag mig.
Förkyld och som om jag håller på att tappa rösten men än så länge kan jag trycka undan hostan. alltid ngt liksom... Ha en bra dag trots sjuka! Kram

Fröken M sa...

En massa styrkekramar till dig vännen !! Ska jag komma förbi med en bukett tulpaner och lite godis ? ;) sånt brukar man bli liiiite piggare av :) KRAMAR

Linda sa...

Usch, lider med er:(
Det tycks aldrig ta slut, vilken ond cirkel ni hamnat i.
Födelsedagsbarnet förstår säkert varför ni inte kan komma, ni får ta igen det senare.
Massor av kramar, hoppas ni får en mysig lördags kväll.