fredag 11 mars 2011

Hon vann!

Åh vad stolt jag är! Sara vann! Ett stort GRATTIS till henne! Jag tycker hon var väl värd vinsten. Inte bara för att hon verkade ha den bästa menyn utan också för att hon sliter för att hon och hennes son ska klara sig.

Av de femtontusen som de vinner får man skatta bort i stort sett hälften, inte ens sjutusen fick hon ut. När gästerna går runt hemma hos värden/värdinnan så har tv-teamet redan innan bestämt vad det är de ska titta på, vilka garderober de ska öppna osv. När de är och handlar bestämmer tv-teamet vad som ska stoppas ner i vagnen medans de filmar. Sara hade från början ett runt bord där de skulle ha suttit och ätit middag men det fick man inte ha så de fick bära ut hennes köksbord i vardagsrummet istället. Värden/värdinnan vet inte när gästerna kommer, helt plötsligt ringde det på dörren och då hade Sara inte ens dukat, då fick hon fem minuter på sig att duka. Ja allt är inte som det ser ut på tv.

Idag är det FREDAG! Klockan åtta ska jag få massage här på jobbet, dagen kan inte börja bättre. Tror det får bli tacos till middag ikväll, barnen älskar det och det går smidigt att göra. Solen skiner och jag hoppas att den fortsätter göra det så att vägarna tinar upp. Gårdagens regn och blötsnö har nämligen frusit på vägarna här inatt så det var riktigt spännande att köra till jobbet.

Hos tandläkaren gick det bra. Som vanligt har jag nu lovat att jag ska börja använda tandtråd, något jag lovar varje gång jag är där....

Önskar dig en underbar fredag!

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Familjen Ahlgren sa...

Härligt med massage!!!
Ha en underbar helg vännen <3

Therese sa...

Ja så skoj att din vän vann! Och så duktig hon varit med sin viktresa! Kul att få veta lite mer om hur det går till med! Här är vi krya och laddade, idag ska vi hämt hem Luran - äntligen! I helgen ska vi fira både barnens kusin och min mormor. Så det blir fullt upp! Massa kramar till dig, hoppas du njuter av massage nu <3 KRAM

Kerstin sa...

Så gøy at hun vant. Håper masasjen gjorde deg riktig godt.
Ha en fin helg.
Klem

carola sa...

åh så kul att hon vann, och kul att veta hur det går till..

Va skönt med massage, det skulle man behöva nu känns det som.

Hoppas ni har en härlig helg framför er

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Ja, billigt och bra är det :)
Åh, vad härligt med massage... dock gillar jag bara fotmassage...ryggmassage är inget för mig. Är så fruktansvärt kittlig.

Kram å ha en underbar fredag!

Fröken M sa...

Hon var verkligen super duktig - fina sara ! Shit vilken viktresa hon gjort :) Igår var hon dessutom strålande vacker !!
Här blir det en riktig långpromenad idag för våren verkar vara tillbaka :)
HA en toppen dag ! kramar

Helen.HUSnrNIO sa...

Tack kära du för dina ord hos mig! Så skönt att börja fredagen med massage. Har mottagit din beställning på FAMILYHEARTS. Hör av mig i helgen. Ha en toppenfredag!

Jannike sa...

Kul att hon vann,duktig tjej!Hoppas ni får en riktigt fin helg o att ungarna inte blir sämre. Pussar o Kramar till er alla