måndag 7 mars 2011

Härliga måndag

Ny vecka och nya tag!

Tuvas feber blev som sagt kortvarig. Hon hade 39 grader när jag hämtade henne i fredags men efter ett bad, en Panodil och lite godismys i mammas och pappas säng med lillebror och Trollis så var hon piggare igen.


Igår städade vi av huset på förmiddagen och sen åkte vi iväg och handlade lite och åt lunch på Mc Donalds. När vi kom hem gick vi ut på en promenad och lekte lite på en lekplats. Sen var den dagen slut den också.

Idag har jag en skön, härlig känsla i kroppen. Kanske är det lite vårkänslor?

Önskar dig en superfin måndag!

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

carola sa...

nu har ni haft mycket sjukdomar:)
Hoppas ni alla kryat på er.

Lisa fick lite alvedon och sov hyffsat men man tycker ju så synd om dom små.

Idag måste jag ta itu med mycket, kalas på onsdag och inget är fixat....
Jobbar bäst under press jag.
kram och sköt om er

Jannike sa...

Hoppas det håller i sig. Puss o Kram till alla mina älsklingar

Therese sa...

Ja även här har vi lite vårkänslor, dock hade Bogge feber i natt, men hoppas det var något tillfälligt... För vi vill ju ut och njuta av våren! Kram fina du <3

i min lilla lilla värld sa...

Jag tror minsann det är vårkänslor som sprallar i din kropp =)

Therese sa...

Tempade nyss 37,8, lite feber men ändock feber :-/ Dock full rulle på bägge två *s* Så jag borde allt ta mig från datorn nu *ler* KRAM

brittabloggar sa...

Detsamma! OCh skönt att det inte blev värre.

Linda sa...

Hoppas det är värkänslorna du känner av, dom är välkomna nu!
Här har vi takdropp och solsken i dag, har till och med invigt vårskorna.
Klart ni kan hänga med, vi har stor resväska:)
Kramar

Helen.HUSnrNIO sa...

Skönt att hon mår bättre=) Det där låter som en bra dag när man både hunnit med att städa huset och tillsammans dessutom. Sen lyckats hinna med att handla OCH äta "smarrig" mat och leka med barnen. Undrar varför inte jag får till sådana dagar.... Ha en fin måndag!

Caroline sa...

Ja grillat är riktigt gott när det inte är som en kolbit!;) Blir nog ett nytt försök i helgen men med bättre belysning.

Ha en fin dag!

isa sa...

Härligt med vårkännslor och så söta dina troll är :) Vilken tur att lite "kukelimuckmedusin" Gjorde susen ;) Godis är bra i bland!! Kram