onsdag 9 mars 2011

Godmorgon

min FINA läsare! Du ska veta att jag blir glad för att Du tar Dig tid att läsa min blogg och jag blir ännu gladare när du lämnar en kommentar.

När barnen var med på tv häromkvällen låg de såklart och sov. Det blev inte att vi sa något till dem igår morse men när jag hämtade Elliot så berättade han att en fröken hade sagt att hon hade sett honom och Tuva på tv. "Mamma vi satt i en kundvagn"! Självklart fick de se sig själva igår på Kanal5 Play. Men de fattade nog inte riktigt att de hade varit med på tv.

Idag ska vi hem till Johanna och Marcus och fika efter att jag har hämtat barnen. Det är alltid lika mysigt att komma hem till dem.

När barnen är nattade är det bara att bänka sig i soffan framför "Halv åtta hos mig". Idag är det Saras tur att vara värdinna. Ska bli spännande att se! Hon var även med på Radio P4 Kronoberg i måndags. Där fick man höra hur det egentligen går till under inspelningarna. Det var väldigt intressant att höra. Produktionen styr ju väldigt mycket mer än vad vi får se i tv verkar det som i alla fall. Förhoppningsvis ska jag träffa Sara nästa helg så då ska jag pumpa henne på lite mer detaljer.

Ser ut att bli en fin dag idag igen!

Önskar dig en fantastisk dag!

Kram och KÄRLEK!

9 kommentarer:

carola sa...

kikade på det igår, ikväll är det ju tyvärr kalas här hos oss.
Äldsta blir 20 år:)
Var ju jag nyss.

Tack för dina ord hos mig, det värmer

Therese sa...

Morron hjärtat! Så spännande att få veta hur inspelningarna går till, du får skvallra här ;-P Och visst är det tomt utan Luran... Fast nu får jag egentid med bogge å det är ju inte fel! Kram <3

Kerstin sa...

Vi får ikke inn den kanalen, desverre. Høres ut som et morsomt program.
Ha en fin dag, vennen min.
Klem

Jannike sa...

Ska bli spännande att se hemma hos Sara, hoppas ni alla får vara friska nu! Pussar o Kramar

Fröken M sa...

Godmorgon vännen !! Jag ville bara kika förbi och önska dig en riktigt härlig dag !! Kramar

Anki Nilsson sa...

Oh här slank en alldels ny ((fast gammal)) besökare in!! Dörren stod öppne så ja, jag bara traskade in. Små TV kändisar...vad kul. Fast jag är lite dålig på TV, jag hinner inte titta så mycket, eller är de intresset som tryter...kanske. Jag är som min mamma, hon började titta när hon blev 70, (de gör kanske jag med) nu går de inte att få bort henne därifrån. fniss. Men om mina barnbarn var på TV, ja då skulle jag ju sitta klistrad.
Kramiz Anki

Linda sa...

Tråkigt! Går det inte att få honom att ändra sig? Jobbigt att tycka olika om en sån sak. :( KRAM

brittabloggar sa...

Ha en fin dag!

Mamma Russin sa...

hej svejs gumman..:)

ibland kan det bli att man blir utloggade från min blogg, då ser man bara precis som du de inlägg jag lägger som olåsta.. men tur du hittade in till mig igen, jag blir så glad över dina fina kommentarer..:)

vad roligt med halv 8 hos mig, varr det hon de var hos idag du kände? ho som gått ner så mycket i vikt ? jisses så duktig hon varit. :) jättefin tjej..:)

har tagit en bloggläsar kväll här, hihi.. guben jobbar och stina sover och jag är sååå trött..

plåtburkarna har jag fyndat på en outlet vi har här i grannkommunen Kumla.. endast 29 kr för alla tre..:) tror inte de finns kvar men kan kolla när vi far dit nästa gång om du vill ha en uppsättning? .:) kan skicka till dig isf...

kramkrma