torsdag 17 mars 2011

Det varade inte så länge

Vid lunchtid ringde de ifrån Elliots dagis och sa att han hade feber. När vi kom hem hade han mycket riktigt 39,7 i feber. Behöver jag säga att jag är så TRÖTT på detta nu? Själv mår jag inget vidare, näsan rinner, jag fryser och hostar så att jag har blodsmak i munnen. Kan det inte bara ta slut någon gång. Som tur är blir ju barn ganska pigga med febernedsättande. Elliot fick en Panodil supp när vi kom hem och nu bygger han och Tuva koja i soffan.

Nej nu är det färdiggnällt! Nu till något roligare. Jag fick hem min nya tavla idag från fina Helen. Hon gör så mycket fina tavlor att man skulle vilja beställa dem allihopa. Gå in till henne och kika och jag lovar att du kommer bli helt såld. Min tavla sitter redan uppe i hallen.


Som vanligt så är jag kass på att fota men ni får hålla tillgodo med de här bilderna så länge.

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Kjempefint bilde :) Synd Elliot ble syk igjen da. Slitsomt for dere alle.
Stor klem

Helen.HUSnrNIO sa...

Hej kära du! Så kul att du redan fått upp den på väggen! Det var sannerligen snabbt jobbat=) Superfint blev det i er FINA hall. Trist med all sjuka... Jag är ungefär som du i tillstånd idag. Att det aldrig tar slut!:( Hoppas du och barnen får en dräglig eftermiddag trots sjukdomar. Måste bara säga igen, bilden med barnen och maken och tatueringarna är så läcker! Kram

Therese sa...

Näääe är det hanns tur nu :-/ Nu måste eländet ta slut!!!!
Och jag gillar verkligen helens tavlor, denna är så snygg! Önskar så man inte hade en usel föräldrapenning just nu, för jag är sååå shoppingsugen! Kram rara du <3

Therese sa...

Ja här är det bra, inget mer kräk som det verkar. Så skönt. Vi firar det med pizza till middag ;-P Kram

Caroline sa...

Det är verkligen svårt att fota mot glas för det blänker ju så mycket. Det var verkligen snabba ryck med att få upp tavlan, trots sjukdomar och allt! Här hemma hade det tagit några veckor, hihi.

Krya på er kramar skickar jag till er alla

Mamma Russin sa...

hej gumman..
men neeeej nu får det väl räcka med sjuka... stackars liten.. hoppas det snart försvinner..

så fin tavla du köpt, passade jättefint hos er..

kramrkam

Fröken M sa...

Nä, men stackare !!! KRYA PÅ ER !
Här blir det sängen tidigt ikväll, herregud, att flytta tar livet av mig och vi har bara börjat ;)

Linda sa...

Nää inte han också:(
Visst gör hon fina tavlor, vi har 2 stycken hemma hos oss som hon gjort.
Kryapåerkramar!!!!

Alexandra sa...

Å fy era stackare inte skoj med eländiga förkylningar! Hoppas den släpper taget snart.

Jätte fin tavla.

kram

Therese sa...

Hoppas ni vaknat upp utan feber och otyg i dag <3 KRAM fina du!