måndag 21 mars 2011

Deppig dag

Usch idag har mamman haft en riktigt deppig dag. Tårarna har runnit mest hela tiden. Är så trött på dessa eviga sjukdomar. Imorgon ska vi i alla fall göra ett försök att få iväg Tuva till dagis. Hennes hosta är mycket bättre. Jag hoppas att pappa Glenn är så pass bra att han orkar vara hemma själv med Elliot så att jag kan få åka och jobba. Känner en oerhörd stress över jobbet just nu. Måste få vara där nu i några dagar för att komma ikapp igen.

Glenn sov i stort sett hela förmiddagen. När vi väckte honom vid lunch kände han sig ganska ok. Jag frågade om jag kunde få åka iväg några timmar och det var okej. Jag åkte hem till en god vän och drack te och pratade skit i några timmar. Det var så skönt att bara få komma iväg från sjukstugan en stund.

Imorgon är det en ny dag, då kan det väl bara bli bättre eller?

Kram och KÄRLEK!

8 kommentarer:

Mette sa...

Älskade Tina, vill bara krama om dig!

Jag tycker du trycker i Glenn ett par alvedon så ska han nog klara av att ta hand om Elliot imorgon. Du klarar ju ta hand om 2 när du är dålig, så varför skulle inte han klara av att ta hand om 1 barn...?!

Älskar dig, finaste Tina.
Puss och massor av kärlek

Kerstin sa...

Kan forstå at du blir nedfor. Må jo gå bare en vei nå - opp :)
Klem

Therese sa...

Så skönt att komma iväg en stund, det behöver man när man haft sjukstuga så länge... Lämnar en varm kram och hoppas de alla är piggare i morgon <3 Kram min fina vän <3

Popprinsessan sa...

Hej!
Hittade hit från Sockenvägens söta och läste just din beskrivning av era försök att få barn. Oj, vilken otroligt lång och tuff resa ni gjort! Tack för att du delar med dig av er story!

Hoppas att ni alla frisknar till!

brittabloggar sa...

Åh jobbigt! Men imorgon blir det bättre!

Helen.HUSnrNIO sa...

Det är alldeles för lätt att deppa ihop i detta sjukdomstillstånd:( Skönt att du fick en chans att åka iväg en stund. Kram till dig. Hoppas morgondagen blir bättre.

Jannike sa...

Blir nog bara bättre nu! Älskade unge, pussar o kramar

Fröken M sa...

Jag hoppas det känna bättre idag vännen !! KRAMAR