torsdag 17 februari 2011

Torsdag

Glenn har precis gått ner och lagt sig i gästrummet. Fick inte riktigt kläm på hur han mår, han svarade bara "sådär" när jag frågade. Lika bra att räkna bort honom några dygn för när han blir sjuk så sover han bara. Nu är det bara att samla kraft och energi för att orka med detta. Barnen är tack och lov mycket bättre. Tror inte någon utav dem har feber. Nu är det "bara" hosta och snor kvar. Idag kanske vi vågar oss ut en liten sväng, lite frisk luft skadar ju inte.

Idag måste jag även försöka få tag på ett läkarintyg. Försäkringskassan kräver det från och med sjukdag 8. Vi tog vab för Tuva mån-tors förra veckan och har vabbat för Elliot sen i fredags så från och med imorgon behöver vi läkarintyg. Hoppas det räcker att ringa till vårdcentralen för att de ska fixa det åt oss. Orkar inte med att strula med sånt nu och jag har definitivt ingen lust att förlora pengar heller. Detta med läkarintyg visste jag inte om förut och förra våren när vi vabbade förlorade vi pengar för att vi hade missat detta. Det är ju inte så lätt att få fram ett läkarintyg i efterhand heller.

Jag önskar dig en fin torsdag FINA Du!

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Therese sa...

Morron hjärtat! Hoppas det går bra att fixa läkarintyg. Detta är nog en av orsakerna att vissa låter barnen gå tillbaka til ldagis för tidigt... Å så håller jag tummarna att glenn snabbt blir kry! STORA kramar till er <3

Jannike sa...

Hoppas allt går bra. Pussar o kramar

Linda sa...

Skönt att det börjar gå åt rätt håll, hoppas det går smidigt att fixa ett läkarintyg, borde ju inte vara något konstigt menar jag.
Kramar

Mamma Russin sa...

hej hej..
skönt att det verkar vänt nu med era sjukor.. hoppas ni kan gå ute lite i friskluften.. :)

tack söta du för dina rara kommentrer.. :)

KRAM

Therese sa...

Ja även här skriker huset efter en omgång med dammtrasan, men jag blundar å tänder ycvaxkakor is ;-P Har iaf bytt rent i sängarna, så ikväll blir det skönt att lägga sig *ler* Hoppas ni har haft en bra dag å en fin kväll <3

Therese sa...

Här bad luran om att få sova och somnade på 5 röda, skönt!!! Bara nu bogge behagar göra det samma.... han är seg i kväll :-/ Kram, hoppas dina sover <3