lördag 19 februari 2011

Tjuv

Vi har en tjuv i huset. Vår katt Engla är inte som andra katter.


Åh har ni ställt fram salta pinnar till mig?


Mm vad gott, jag tar två!


Undrar om jag ska slå till på en till?


Ja jag tar en till!

Idag ska vi ta oss ut för första gången på två veckor. Vi tänkte ta en tur upp till Öja och hälsa på familjen Sellén. Marcus skulle visst gräva ner plintar till deras altan som ska byggas så han har lilla grävmaskinen hemma. Elliot kommer bli eld och lågor när han får se det. I övrigt blir det en lugn dag, vi ska använda den här helgen till att bli helt friska och samla krafter.

Önskar dig en FIN lördag.

Kram och KÄRLEK

5 kommentarer:

Therese sa...

Hi hi första kissen jag vet om som gillar saltapinnar!!! Kan tro att barnen kommer att gilla grävaren :-) Här har jag datatid å njuter av lugnet, pappan i huset håller på att måla Lurans naglar, ska bli kul att se resultatet *fniss* KRAAAAAM <3

Familjen Ahlgren sa...

Söta katten!!! Nu håller vi tummarna för att ni får vara friska <3

Jannike sa...

Va söt hon är o vilka bra bilder. Hoppas det håller i sig med friskhet nu. Skickar massor av pussar o kramar

Maria sa...

Hi, hi!!! Hoppas att ni får vara frisk nu. Saknar dig vännen min. Varför är du så långt bort??? Puss.

carola sa...

hahah sicken söt misse..

skönt att höra att ni börjar krya på er.
Varm kram