tisdag 15 februari 2011

Tisdag

Och jag och barnen är fortfarande hemma. Vi försöker få dagarna att gå så gott det går. Jag ska vara hemma imorgon också så får Glenn vara hemma tors-fredag. Det är lika bra att barnen får vara hemma hela den här veckan också. Elliot har fortfarande feber och han är genomförkyld och hostig. Tuva har ju som sagt ögoninflammation.

Just nu sitter de på sitt lekrum och lyssnar på musik. Jag smög iväg för att få lite tid framför datorn. Får se hur lång tid det tar innan de ropar på mig. Det är väldigt mammigt just nu. Snart dags för lunch sen får vi se hur vi ska slå ihjäl timmarna i eftermiddag innan pappa kommer hem.

Kram och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Therese sa...

Ja det är svårt att roa dem då de är sjuka men ändå så pigga att de vill göra något... Ni får skära en fruktsallad tillsammans - både gott och nyttigt! Här busar barnen och jag gruvar för kvällen, gillar inte då maken jobbar kväll/natt å jag måste fixa läggningar och rastnign av vovve själv... Inter att jag annars är bortskämd då han jobbar förmiddag. Massa kramar goa du <3

Therese sa...

En mysig brasa lät inte fel, går det bra om även vi ramlar in?! *ler*

maria sa...

Vad roligt att hitta en ny mysig blogg :)
Hoppas dina små snart är pigga igen :)

Kram

Therese sa...

Du är så go <3 Tänk så skoj om vi bott närmre....

Linda sa...

Skönt att ni kan dela på det och låta barnen vara hemma och bli riktigt friska, men det har verkligen varit långdraget för era små stackare nu:(
Kramar till er!

Therese sa...

Hoppas det går åt rätt håll å att ni får en bra dag i dag <3 Här yr snön... :-/ KRAM!