måndag 14 februari 2011

Tidsfördriv

Det blir långa dagar när man går hemma och är sjuk så länge som vi har gjort nu. Så här har vi fördrivit tiden.





Vi har bakat en banankaka och dagen till ära i en hjärtform. Vi har pärlat, både med små och stora pärlor. Vi har tittat på film och tv. Och mamma har flyttat om alla saker här hemma men nu tror jag att jag har kommit på hur jag vill ha det på bänken i vardagsrummet.





De fina ljusstakarna som jag har fått ifrån farmor har nu fått en framträdande plats och jag kommer alltid tänka på henne när jag ser dem. Ja så här ser det ut just nu i alla fall men vi får väl se hur länge.

Kram och KÄRLEK

4 kommentarer:

Jannike sa...

Vad fint det blev. Duktiga ungar oxå. Skickar massor med Pussar o Kramar .hoppas på ett snart tillfrisknande

Linda sa...

Pyssel har räddat oss många gånger, alltid bra att ha att ta fram vid sjukdom eller vid tråkigt väder.
Så fint det blev på skåpen, älskar verkligen era svartvita tavlor ni har ovanför.
Kramar

Therese sa...

Ja det är en synnerligen dryg influensa... Har varit vaken i två nätter med hosta och ont i halsen, men bättre jag än barnen. Fy förstår hur tungt och ledsamt ni måste ha det :-/ Och vi verkar vara lika när det gäller att flytta runt saker, älskar att plocka och ändra! Ljusstakarna var verkligen vackra! Önskar er en fin dag <3 KRAM

Sandra sa...

Vilken underbar tavla när dom hänger på axlarna :)