fredag 25 februari 2011

Längsta natten på länge

Jag fick ont i ena örat igår kväll. Det släppte inte trots två Panodil. Vid elva gick jag upp och tog fram barnens flytande Ipren. Det fanns bara doseringsanvisningar för barn upp till 12 år men det stod att om man planerar att bli gravid ska man inte ta Ipren så jag tänkte att det måste ju funka på vuxna med. Tog en något större dos än den som var ordinerad för 12 år. En timme senare hade jag fortfarande lika ont. Jag har halvsuttit i sängen hela natten och slumrat, vet inte vad klockan var men någon gång tidigt i morse släppte det värsta onda och det började rinna ur örat. Nu är det kletigt och jag hör ingenting på det örat. När klockan var halvsex gav jag upp och gick upp och gjorde mig iordning och körde till jobbet. Kan lika gärna jobba en stund medans jag väntar på att vårdcentralen ska öppna. Antar att jag får ta en tur till doktorn idag.

Så fort Glenn har kommit hem ifrån jobbet i eftermiddag sticker vi upp till Stockholm. Barnen packade sina ryggsäckar igår med böcker och lite leksaker och de har själva valt vilka kläder de ska ha med sig. Gissa om de längtar efter mormor och morfar!

Jag önskar FINA Dig en fantastisk fredag!

Kram och KÄRLEK!

10 kommentarer:

Therese sa...

Men bästa Tina, vilken fruktansvärd natt!!! Hoppas du snabbt får tid på vc och får pencellin och smärtstillande så ni kan njuta av er helg med mormor och morfar <3 Kramar i massor från oss på Sockenvägen!

Linda sa...

Men usch vad ni råkar ut för, hoppas du får en tid till VC på förmiddagen så du slipper ha ont då ni är iväg i helgen.
Förstår barnen längtar efter mormor och Morfar.
Kör nu försiktigt och ha en underbar helg, Kramar

Familjen Ahlgren sa...

Krya på dig gumman!!!

Therese sa...

Hoppas du är ok och har kunnat njuta av helgen vännen <3 Kram!

HUSnrNIO sa...

Men usch! Stackas dej. Det kan ju göra riktigt svinont med öroninflammation:( Hoppas er helg blev till det bästa trots detta! Kram

www.frusofie.se sa...

Hoppas att du mår bättre nu och att ni haft en fin helg i Stockholm!!

Therese sa...

Hoppas Sissel var bra å att ni var nöjda med kvällen <3 KRAM

Therese sa...

Kör försiktigt på er resa hem <3

Frida-FantastiskaMamman sa...

Men vad jobbigt med örat, hoppas att det är bättre idag...

Kramar<3

carola sa...

åh öroninflammation som vuxen är hemsk.
jag hörde inget på flera månader:)

Tack för styrkekramarna, dom behövdes.
krya på dig nu