måndag 21 februari 2011

Ja det var väl väntat

att jag också skulle bli dålig. Har ont i halsen, huvudet och är öm i kroppen. Hoppas att det bara stannar vid det så att jag inte får feber.

Elliot klagade flera gånger på ont i örat igår. Men han har ingen feber och han var inte ledsen så jag hoppas verkligen att det bara är ett lock eller något.

Idag är båda barnen på dagis igen, nu får vi bara hoppas att de får vara friska ett tag. Pappan och mamman får bita ihop med sina onda halsar.

Önskar dig en fin måndag!

Kramar och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Therese sa...

Ser att vi har ungefär samma status idag, fast jag har både feber och ont i örat. Vilken skitvinter vad gäller förkylningar odyl. Minns inte att jag någonsin varit så krasslig som denna vinter... Lämnar en stor kram å önskar dig en fin dag <3

Jannike sa...

Hoppas det inte blir något med er vuxna, längtar till fredag. Skickar massor av kärlek till er alla

Linda sa...

Hoppas du inte blir värre, det skulle väl vara typiskt nu när de andra börjar bli friska.
Hoppas du har en bra dag på jobbet, Kramar

Therese sa...

Nej, hoppas du itne får feber, men får du det får du lvoa mig att åka hem och bädda ner dig <3 STOR KRAM

Mandy sa...

Hello Tina.
Very nice here.
Wish you a great, sunny week.
Greetings from Belgium.

isa sa...

nej av dumt.. Hoppas du blir frisk fort!!! Kram