söndag 13 februari 2011

Inte långt till gråten

Idag har Tuva haft 39 graders feber igen. Elliot ligger fortfarande mellan 39-40 grader. Tuva har fått ögoninflammation till råga på allt. Nu har jag inte långt till gråten, jag är så trött på det här nu. Det är så tufft att se sina barn må så dåligt. Och det är så jobbigt att känna att man inte räcker till för dem båda två.

Jag var som sagt på jobbet några timmar idag. Jobbade undan lite samt tog med mig lite jobb hem. Men jag får se om jag hinner jobba något. När Elliot får sina febertoppar vill han bara ha sin mamma. När kvällen kommer och de sover är jag så slut att jag inte orkar göra någonting. Då gäller det att samla energi inför nattens uppvaknanden. Jag har i alla fall en del jobb hemma OM jag skulle få lite tid och ork över.

Imorgon är det en ny vecka, jag hoppas vi vaknar upp och att allt har vänt!

Kram och KÄRLEK

6 kommentarer:

Therese sa...

Håller tummarna att ni vaknar upp å är kryare i dag å får en fin alla hjärtans dag <3 KRAM fina du!

Maria sa...

Styrkekramar i massor kommer här. Hoppas att de kryar på sig snart och att ni snart får en underbar, vanlig vardag igen. Kärlek <3

HUSnrNIO sa...

Men är dina små fortfarande sjuka:( Hoppas de kryar på sig idag på alla hjärtans dag... Kram & Ha en fin Alla Hjärtans Dag så gott det går.

carola sa...

kramar i massor till er på alla hjärtans dag

Mamma Russin sa...

hej gumman..

men söta söta du.. kramar i massor och jag håller alla tummar jag kan för att dina små liv ska må bättre imorogn.. <3

KRAM

Jeka (Jessica) sa...

Åh hjärtat!
Hoppas att det vänder direkt!
Kan inte VC hjälpa dem med ngt? Att ha feber i så många dagar är ju inte så bra alls, får han i sig ngt? Glass? Saft?
& Lilla Tuva...

Skickar massor kramar!