måndag 21 februari 2011

Hallen

Jag har länge gått och stört mig på vår Malmbyrå i hallen. Byrån som sådan är väl inget fel på men det är färgen. Jag måste ha haft hjärnsläpp när jag köpte den i björk.


Obs bilden är gammal, det ser ni på köksskåpet som skymtar till vänster

Nu har i alla fall byrån åkt in i barnens sovrum där det redan fanns en likadan (hjärnsläpp igen). Där inne stod det tidigare ytterligare en Malmbyrå men i ek. Denna har nu hamnat under trappen. Så nu har barnen varsin i björk i sovrummet så det i alla fall ser lite enhetligt ut.


Såhär ser det just nu ut i hörnan där byrån stod


Tanken är att det ska upp en eller två stycken såna här på väggen ovanför stolen


Såhär ser det ut precis innanför ytterdörren. Här stod det tidigare också möbler i björk.

Kram och kärlek!

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad fint det blev!
Vilken stor och luftig hall ni har, riktigt avis på den. Vi hade som ett dansgolv i vårt förra hus medans vi i detta hus knappt kan vända sig om utan att slå i väggen på andra sidan:(
Kramar

Therese sa...

Du/ni har det så fint vännen!!! Så trist att även du är sjuk, även jag har feber å är däckad + att lillebror har feber... Bläää. Men det måste väl bli sämre innan det kan bli bättre ;-D Lämnar massor av kramar <3

isa sa...

Det är så trist när man får panik över en möbel. Men färg löser det mästa ;) Eller dekorplast :) Din ide låter bra!!! Men kan du inte testa plast först på byrån så blir den som ny :) Kram

HUSnrNIO sa...

Exakt just så där tänker jag när jag ser vår Malm som står i hallen. Iofs en ekfärgad men ändå! Vad sjutton köpte jag inte den i vitt åtminstone? Jag vill ju ha vitt där... Projektet ovanför stolen följer jag gärna=)