söndag 20 februari 2011

Godmorgon sköna söndag!

Elliot börjar klaga på ont i örat igen! Nu får det räcka! Han har ingen feber i alla fall så jag hoppas att det bara är lite lock i örat. Han har fått en Panodil och nässpray så håll tummarna! Glenn har lite ont i halsen och det låter som han har svalt en kråka men förutom det mår han bra, tror jag i alla fall. Han ligger fortfarande och sover eftersom han har en sån snäll fru som alltid låter honom ha sovmorgon på helgerna.

Idag efter frukost måste vi städa av golven här hemma. Medans jag gör det får Glenn göra ett röj i studion för han ska fota där i eftermiddag. När han fotar tar jag med mig barnen och följer med en kompis och tittar på ett hus som hon kanske ska hyra. Sen ska barnen och jag bara ta det lugnt medans Glenn åker och hjälper till med ett lås.

Imorgon är det en ny vecka igen och förhoppningsvis blir det en vecka utan sjukdomar! På fredag kväll är tanken (om vi alla är friska) att vi ska styra bilen upp mot Stockholm. Det blir en hektiskt helg där uppe. Vi ska hälsa på min bror och hans fina fru i deras nya fina hus, Glenn och jag ska på middag hos fina Kicki och Anders, mamma och jag ska gå på konsert och se Sissel på söndagen och så har jag tänkt mig ett besök på Ikea såklart. På måndag förmiddag kör vi hemåt igen.

Jag önskar dig en fin söndag FINA Du!

Kramar och kärlek!

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Ha en fin søndag dere også. Stor klem

Therese sa...

Låter som du verkligen har nått att se fram emot!!! Å håller tummarna för Es öra. Här blev avocadosoppan helt ok, men måste finjustera med annan buljong tror jag. Svägerskans efterrätt vann lätt *ler stort* Ha nu en fin dag goa du!

Jannike sa...

Håller tummarna för Elliot. Längtar till fredag. P+K

Mamma Russin sa...

hej hopp..

åhh nej inte mera sjuka nu va ?!! hoppas ont i örat försvinner..

jag har en lika snäll gubben jag som G har fru då, hihi.. för jag får oftast sovmorgon här hemma..;)
men idag blev det tvärtom..

kul med en stockholm tripp.. kommer du från stocholm ?

kramkram

Linda sa...

Vilken snäll fru han har:) Jag har en lika snäll make hihi
hoppas ni haft en bra söndag och att det inte blev något mer med Elliots öra, Kramar