fredag 11 februari 2011

Fredag

Godmorgon FINA Du!

Vilken dag jag hade igår. Tuva var mycket piggare igår och helt klart väldigt understimulerad och uttråkad. Detta hade inte varit något problem om det inte hade varit för att Elliot hade 40 graders feber hela dagen. Han var jätteledsen och ville bara sitta i mammas knä hela dagen. Jag kände så många gånger igår att jag inte räckte till. Jag fick passa på att försöka underhålla Tuva de korta stunder Elliot sov.


Trött, nyopererad Skrållan och febrig liten prins.

Vi var i alla fall på vårdcentralen igår och Tuvas pipande berodde på slem. Elliots öron var lite röda men det var ingen öroninflammation. Han var även röd i halsen men efter halsprov konstaterades att det inte var någon halsfluss.

Idag är Tuva på dagis och pappa och Elliot är hemma. Jag har massor att ta igen på jobbet så jag ska dyka ner i mina högar här nu.

Ha en fin fredag!

Kram och KÄRLEK

4 kommentarer:

Mette sa...

Åh, jag lider med er!
Skönt att pappa kunde vara hemma med fina Elliot, så du kan jobba bort högarna. ;)

Vi ses snart! (Räknar dagar)
All min kärlek till er

Linda sa...

Lilla killen, inte roligt att vara sjuk.
Hoppas du har en bra dag på jobbet, Kramar

Therese sa...

Hugaligen vännen, hoppas de hinner bli pigga å krya under helgen! Förstår så väl att du rymmde iväg i går kväll, jag skulle ha gjort EXAKT lika dant... *ler* Å Luran fyller tre år nu på söndag, dvs den 13 feb. Men kalaset tar vi på lördag, å så släkten på söndag, för annars blir det knökfullt i vårt lilla kök :-) Ha en bra dag på jobbet, så kommer här en massa kramar å en önskan om en fin och frisk helg <3

Therese sa...

Jo vi har städat, bakat och gjort medaljer inför morgondagen så nu kan vi slappa i soffan emd gott samvete. Som sällskap har jag en ny påse pops.... guuuuud så dålig karaktär jag har just nu... KRAM hoppas ni ahr en bra kväll <3