fredag 4 februari 2011

Fredag igen

Hej vacker!

Åh så skönt att det är fredag! Mindre skönt är det att det har snöat igen och att det nu blåser typ storm!

Fina Mia kom igår! Äntligen fick vi prata av oss! Tack Mia för några supermysiga timmar. Det blev fruktsallad över så nu sitter jag på jobbet och dricker te och äter fruktsallad. Lite vardagslyx!

Tack för alla fina kommentarer om skänken och tavlorna! Jag är jättenöjd själv.

Idag ska jag tillbaka till optikern igen. Får se om de har hittat några linser som passar mig. Ikväll tror jag bestämt att det får bli gratinerad löksoppa till mig och Glenn. Ska nog äta efter att barnen har somnat så att vi får äta i lugn och ro.

Önskar dig en superfin fredag.

Kram och KÄRLEK!

2 kommentarer:

Jannike sa...

Ha en superfin helg o njut av löksoppan. Älskar er, puss o kram till er alla

Linda sa...

Mysigt med en kväll tillsammans med en fin vän.
Här har det också snöat så nu får man passa sig då man går ute, måste se jättekul ut då man går stel som en pinne och sakta sakta för att inte råka halka och så halv ihjäl sig:)
Ska du på mammabloggalan förresten? hade varit så kul att få träffa dig.
Trevlig helg fina du, Kram