söndag 13 februari 2011

Det fortsätter

Godmorgon vacker!

Ja här fortsätter febern, snorandet och hostandet. Tuvas feber kommer och går. Hon är relativt pigg men gnällig, vilket vi har trott har berott på att hon är uttråkad. Men det är nog helt enkelt så att hon inte är frisk. Börjar fundera på om det är influensan som barnen har fått. Tuva är ju dock vaccinerad så jag vet inte...Ja ja i alla fall så har Elliot haft hög feber inatt igen. Han sover fortfarande så jag vet inte hur det är nu. Idag får det nog bli en tur till jobbet för mamman så att hon kan röja undan lite papper samt plocka hem en del, det ser ju inte ut som om det kommer bli så mycket jobbat den kommande veckan heller.

Har fått en fråga här på bloggen om det gjorde ont att tatuera handleden.

Nej jag tycker inte det gjorde mer ont än att tatuera mig på ryggen. Jag funderar på att sätta Tuva ovanför och Elliot nedanför, då dessa hjärtan symboliserar mina två fina barn. Men det får nog bli i samband med att jag gör nästa tatuering som jag är sugen på.

Önskar dig en fin söndag! Glöm inte att du är underbar

Kram och KÄRLEK!

Inga kommentarer: