fredag 21 januari 2011

Syskonkärlek

Jag vet att jag tjatar om syskonkärlek hela tiden! Men jag kan inte låta bli, det värmer ju så mycket i mammas hjärta att se när mina små är så fina mot varandra


Lillebror ligger och håller om storasyster!

Idag ska Tuva till tandläkaren på morgonen. Så pappa och hon fick stanna hemma en stund medans jag och Elliot åkte till dagis och jobb. Elliot behöver inte gå till tandläkaren för han skötte sig så bra förra gången vi var där. Lilla loppan däremot vägrade att öppna munnen så den här gången hoppas jag att det går bättre. Ska bli spännande att höra sen hur hon skötte sig.

Igår var en sån dag när allt var fel för Elliot. Han ringde till farmor och grät och sa att han var ledsen när hon frågade varför han var ledsen så svarade han: jag vet inte! Stackars liten. Det är inte lätt ibland.

Kram och KÄRLEK

Inga kommentarer: