söndag 23 januari 2011

Så nöjd

Igår monterade vi ihop köksskåpen och med hjälp av svärfar kom de även upp på väggen i vardagsrummet. Och ja! Det blev så bra som jag hade tänkt mig. Nu väntar vi bara på bänkskivan som kommer i mitten av februari. Vi har inte satt dit några handtag än och har därför inte tagit bort skyddsplasten men här får ni ett litet smakprov i alla fall.



Samtidigt som vi höll på med detta så ringde en person och köpte de andra möblerna, snacka om tajming!

På morgonen igår var vi på Boll och lek. Elliot tyckte det var jätteroligt, Tuva var inte lika road. Annars gjorde vi inte så mycket igår. Svärföräldrarna var ju som sagt här en stund medans vi höll på med skåpen. När vi var klara med det så var vi hos ett par goda vänner och fikade lite.

Idag ska dammtrasan och dammsugaren fram. Vi håller på att bli överfallna av dammtussar här. Sen får vi se vad vi hittar på.

Kram och KÄRLEK

3 kommentarer:

Therese sa...

Det blev ju jätte bra! Och flyt att få sälja det andra! Här har jag fått sova, men det beror p åatt ajg föll till föga och lät Bogge sova med mig igen, var sååå sliten i går och orkade inte med en springnatt till... :-/ Här väntar en frukost strax! KRAM KRAM

Linda sa...

Ser jättefint ut, men det är väl överkurs att ta bort skyddsplasten, vi hade nog våran på i köket en par månader hihi
Jag är också sugen på att köpa till fler skåp att sätta under trappen till övervåningen,skulle va skönt att få mer förvaring och samtidigt få upp möbeln från golvet.
Kramar

Mamma Russin sa...

hej hej..
jättefin blev det..:)

tack söta du för alla dina fina kommentarer hos mig..:) jag blir så glad. ..

japp jag har gjort stinas rum skylten, i photoshop..:)

ha en toppen dag vännen.. kramrkam