måndag 31 januari 2011

Ny vecka

Jaha så var ännu en helg över. Igår hade vi som sagt Glenns syster och hennes man hemma på fika. Barnen älskar faster Milla och farbror Micke så de stojade och spelade över rejält. När de hade åkt åkte vi hem till Glenns föräldrar och fikade. Därifrån åkte vi in till stan och åt för att sen åka till arenahallen för att titta på när det flögs radiostyrda helikoptrar och flygplan. När klockan var strax före sex körde vi hem för då var barnen så trötta. Vi var ju iväg hos Glenns kusin i fredags och det var supertrevligt men barnen somnade inte först vid tio och de timmarna de missade då kände de nog av igår.

Och så har vi en ny vecka som ligger framför oss. Imorgon ska jag till optikern och på lördag ska Glenn och jag på 30-årskalas på kvällen. Faster Milla ska passa barnen medans vi är iväg. Annars är veckan tom just nu.

Önskar dig en fin måndag fina du!

Kramar och KÄRLEK!

6 kommentarer:

Therese sa...

Låter som om ni hade en fullspäckad söndag, så kanske skönt med en mjukstart på veckan! Här hade vi mys med solsidan o ch sedan en natt utan vakna barn - ljuvligt! Men oj så jag saknar min lilla busunge, faster skulle ta henne på dagis så jag träffar henne inte förrän kl 14.00... Men får passa på att göra lite nytta istället då jag inte har en hjälpreda som vill vara med ;-) KRAM fina du!

carola sa...

åh så coolt med att titta på det..Det skulle min nisseman älskat.
Vi har haft en bra helg,med skridsko åkning, ridning och bandyskola.

Träffade en underbar läkare i fredags, som såg vårt lidande och kommer hjälpa oss..
kram och hoppas din start på veckan blir bra

Therese sa...

En komplimang kan verkligen lysa upp ens dag! :-) Den var du värd, för du verkar vara fin på både in och ut sidan! Kram

Therese sa...

Åh du är så go <3

Linda sa...

Låter som en fullspäckad helg med roligheter, önskar dig en fin start på veckan , Kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Det som är det roliga med helgerna gör oftast att det också går VÄLDIGT snabbt ;)

Kram