måndag 24 januari 2011

Måndag 24 januari

Idag säger jag GRATTIS till min kusin Cathinka som inatt har fött en liten Sebastian.


Helgen har varit bra. Igår städade vi på förmiddagen och efter lunch åkte vi först en sväng till Johanna och Marcus och fikade och sen var vi hemma en sväng hos Glenns kusin.


Imorgon hoppas jag att världens bästa Mia kommer på fika. Vi har alltid en sån otur när vi ska ses, det är alltid någon utav oss som är sjuk. Jag hostar och snorar fortfarande en del men jag tror inte att jag ska smittas längre så jag hoppas att vår date imorgon blir av.


På fredag ska vi hem till Glenns kusin med familj på tacos. Vi träffas alldeles för sällan trots att vi egentligen inte alls bor så lång ifrån varandra.


Det är vad veckan har att bjuda på som det ser ut just nu. Jag hoppas att vi alla håller oss friska.


Kram och KÄRLEK



4 kommentarer:

Therese sa...

Morron hjärtat! Vet du vad? I natt har lillebror sovit i egen säng hela natten å bara vaknat en endaste gång :-) Men då passade iofs Luran på att vara vaken mellan 12 och 03, mindre kul, men man får glädjas åt det lilla ;-) Ha en fin dag, här ska vi snart halka oss iväg till dagis, vinterns första + grader brukar rendera en del halka! KRAM

Therese sa...

Har tagit en långpromenad i det sköna vädret, och oj så mycket piggare jag känner mig... Måste nog lufta mig mer ofta så kanske det finns hopp för mig med å min vårtrötthet ;-P Nu kaffe och lite fika! KRAMIS

Linda sa...

Låter som ni har en riktigt trevlig vecka framför er med massa roligheter.
Själv längtar jag till helgen då vi förhoppningsvis far upp till husvagnen och sover över för första gången den här säsongen.
Men först lite jobb, ska snart åka på ett nattpass..
Kramar

Familjen Ahlgren sa...

Varför har jag glömt detta och varför kollade jag inte din blogg igår???
Återkommer när jag fått tag på Micke!