fredag 28 januari 2011

Fredag

Godmorgon fina Du!

Idag är det fredag och som vanligt så har man en skön känsla i kroppen. Ikväll ska vi hem till Glenns kusin och hans familj och ha lite fredagsmys.

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Glenn får åka iväg med barnen på Boll och lek medans jag städar av övervåningen. När de kommer hem måste vi åka in till stan och köpa en ny tvättmaskin! Så roligt att lägga massa pengar på en tvättmaskin, NOT! Men men den andra har funnits i huset sen vi flyttade in och nu börjar den lukta bränt varje gång vi använder den. På eftermiddagen är det dags för Me&I party och jag kan tänka mig att när det är över så har luft gått ur mig. När barnen har somnat ska Glenn hem till Marcus och spela tv-spel så det blir en lugn kväll framför tvn för mig.

Fick sms ifrån min fina vän igår. Bebisen mår ganska bra, matas med sond och får antibiotika och glukos via drop. De tar en dag i taget. Åh jag håller tummarna och hoppas av hela mitt hjärta att han ska bli bra.


Avslutar med ännu en favorit bland våra bröllopsbilder (alla är nog favoriter när jag tänker efter)

Kram och KÄRLEK

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Ha en riktig god helg på dere :) Dere er så vakre og fine på bildene. Forresten, det er dere jo alltid :)
Klem

Frida-FantastiskaMamman sa...

Underbar bild....

Låter som om att du iaf inte kommer att sitta och rulla tummarna ;))

Kram

Therese sa...

Hej hjärtat, uuunderbar bild!! Å du må tro att jag vill se dina nya ljushus, MÅSTE fota och visa dem ;-) Här har vi haft folk i en strid ström så först nu hinner jag ta en bloggrunda... Önskar er en mysig kväll med Gs kusins familj <3

Therese sa...

Så gulligt av dig, och värdinnan kommen nog att bli ÖVERYCKLIG! Du är en omtänksam person du <3

Linda sa...

Vilken underbar bild!
Visst är det tråkiga pengar att lägga på en tvättmaskin men man får tänka på att det ksulle vara ännu tråkigare om den hemska tanke tog eld istället.
Vi har också en fullspäckad dag framför oss i morgon, trodde vi skulle ha en lugn hemmadag men tydligen ska den spenderas i ishallen 1,5 timme bort.
Trevlig helg fina du, Kram