fredag 21 januari 2011

Bröllopsbilder

Jag skrev till Therese igår att jag inte tycker om att visa upp kort där jag själv är med. Men det finns faktiskt några kort som jag tycker om att visa där jag själv är med. Det finns bara en dag i hela mitt liv som jag har känt mig riktigt vacker och det är på dessa bilder.






















Bilderna är tagna av fantastiska fotograf Adde i Halmstad

Nu är det inte så att vi är nygifta. Nej vi gifte oss i maj 2005. Men förutom den dagen vi fick Tuva och Elliot (såklart) så är detta den lyckligaste dagen i mitt liv. Och det tror jag syns på mitt leende på bilderna. Trots att vi har haft många slitsamma år efter den här dagen så är vår kärlek till varandra så stor. Älskade fina Glenn; jag älskar dig över allt annat! Du är luften jag andas och jag kan inte leva utan DIG!

KÄRLEK

8 kommentarer:

Jannike sa...

Såå fint! Du är alltid vacker Tinami! Älskar dig Mamma

Therese sa...

Underbart fin, söt och vacker du är, ni är ett fint par <3 Och du skriver så fint om g och barnen. En fin familj helt enkelt <3
Här har Luran sovit hos grannarna,så gulligt av dem om det skulle bli tufft med bogge i egen säng. Men han somnade å sov till 3, var vaken en timme men sov sedan till 6. Mer än ok andra natt tycker jag! Hoppas ni får en mysig kväll å fin helg!
Kram

Linda sa...

Så fina bilder, förstår dom betyder något alldeles speciellt för er.
Trevlig helg, fina du, Kram

Mamma Russin sa...

Åhhh så vackra kort.. Så fin du är..:)

Önskar dig en fin helg , kramisar

HUSnrNIO sa...

Vilken härlig bildserie och superfin är du, och NI=) Ha en trevlig fredagkväll!

Mette sa...

Älskade svägerska, du fattas mig!

Min önskan är att få en kopia av bild nr 5 och 11 (uppifrån räknat) mejlat/skickat till mig.

Puss och kärlek

Therese sa...

Morron fina du! Antar ni är iväg på bollek nu, här hade vi en jobbig natt kan jag lova så jag är trött som bara den i dag... Har inga planer alls annat än att fortsätta att riva ner bården i sovrummet (bara att den försvinner gör rummet sååå mycket bättre!!!) Lämnar en stor kram å önskar er en fin dag <3

Familjen Ahlgren sa...

Fina ni <3